عشق


˙·٠•●♥O N E S T A R L O V E♥●•٠·˙
by : x-themes

 عشق

همین خنده های ساده من و توست
وقتی
با تمام غصه هایمان
می خندیم
تا از تمام غصه ها
رها شویم


نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت20:16---11 فروردين 1392
وای من یه عذرخواهی به شما بدهکارم .

واقعا متاسفم وبتون عالیه خیلی دوست دارم لینکتون کنم ولی هر کاری میکنم نمیشه می تونید راهنماییم کنیدپاسخ:bashe azizam


رها
ساعت11:40---11 فروردين 1392
سلام مرسی اومدی خوشحالم کردی.امیدوارم توی کارات موفق باشی لینکت کردم با عنوان تنهایی .. لینکم کن
بازم بهم سر بزن مرسی


رها
ساعت23:38---7 فروردين 1392
کسی را برای دوستی انتخاب کن که قلب بزرگی داشته باشه تا مجبور نشی اگه میخوای تو قلبش جا بگیری خودتو کوچیک کنی..

وبتون قشنگه به منم سر بزنید اگه هم دوس داشتین تبادل لینکپاسخ: سلام مرسی موافقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 5 فروردين 1392 11:0 قبل از ظهر |- MOHAMMAD -|

ϰ-†нêmê§