˙·٠•●♥O N E S T A R L O V E♥●•٠·˙
by : x-themes

فرقی نمیکنه دختر باشی یا پسر ,
همین که با دل کسی بازی نکنی
مردی...

اسمتو رو سیگار نوشتم برای اولین بار کشیدم تا بسوزی و فراموشت کنم اما نمی دونستم با هر پوک ذره ذره میری تو نفسم و می شی همه چیزم...

 

 بهت نمی گم دوسِت دارم،ولی قسم می خورم که دوسِت دارم

 

زندگي همچون کلافي پيچ در پيچ است که اولش پيچ است وآخرش هيچ است

    

سکوت تنها دوستي است که هرگز خيانت نمي کند

عشق تنها ميکروبي است که از راه چشم سرايت مي کند 

www.parsnaz.ir  عکس های غمگین از لحظات تنهایی

 يه دختر كوري تو اين دنياي نامرد زندگي ميكرد .اين دختره يه دوست پسري داشت كه عاشقه اون بود.دختره هميشه مي گفت اگه من چشمامو داشتم و بينا بودم هميشه با اون مي موندم يه روز يكي پيدا شد كه به اون دختر چشماشو بده. وقتي كه دختره بينا شد ديد كه دوست پسرش كوره. بهش گفت من ديگه تو رو نمي خوام برو. پسره با ناراحتي رفت و يه لبخند تلخ بهش زد و گفت :مراقب چشماي من باش   www.parsnaz.ir  عکس های غمگین از لحظات تنهایی 

زندگي کتابي است پرماجرا ، هيچگاه آنرا به خاطر يک ورقش دور مينداز

 

www.parsnaz.ir  عکس های غمگین از لحظات تنهایی

عجب معلم بدی است این طبیعت که اول امتحان میگیرد بعد درس میدهد

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 4 دی 1391 11:33 قبل از ظهر |- MOHAMMAD -|

ϰ-†нêmê§