شاد


˙·٠•●♥O N E S T A R L O V E♥●•٠·˙
by : x-themes

کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه
بیشتر از همه تنهاست،
اون رو تنها نذارید.
 بهتون نیاز داره ولی
هیچ وقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره...!!



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت22:47---8 خرداد 1392
میکشم.....میکشی.....میکشد
او ناز تورا
تو دست از من
و من...
اه فندکم کجاست؟


♥ ZhIlA♥
ساعت21:40---5 خرداد 1392
سلام داداشم خوبی
ایم مطلبی که نوشتی دقیقا واسه من ساخته شده

داداشی راستی من آپم


parand
ساعت19:10---5 خرداد 1392
سلااام خیلی وقته لینکت کردم اگه دوست داشتی منو لینک کن
پاسخ:salam abji golam bebakhshid ba ehteram link shodid


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 5 خرداد 1392 8:53 قبل از ظهر |- MOHAMMAD -|

ϰ-†нêmê§